Tour De Himmelfart 2017
Så er det tid for det årlige ETAPELØB for alle drenge og piger. Det foregår på vejene omkring Odder i dagene 25., 26. og 27. maj 2017 (afrejse onsdag 24. maj)
Læs om udtagelses kriterier under Børn og Unge https://ny.amagercr.dk/udtagelseskrav-til-klubture/
Tidsplan
Afgang fra kLUBHUSET Amager Cykle Ring
Onsdag den 24. maj, kl. 14 – (I skal være der 15 minutter før) Så klubbens biler kan pakkes i god ro og orden :). (Afgangstiden kan blive ændret lidt)
Hjemrejse lørdag 27. maj, når de sidste ryttere er kommet i mål.
Cykelløbet køres over 5 etaper
Se mere om programmet på http://www.oddercykelklub.dk/tdh/ Særligt om etapeløbet kan det nævnes at flere af klasserne er opdelt i årgange med kun et år i hver. Dette grundet den meget store tilmelding. I de mindste klasser køres om en gul fører trøje – og i de ældste kasser også om point og bjergtrøje. Mange stolte traditioner af Amager Ryttere, der alle oplevede at få gode kammerater under årenes ophold på Skolen i Odder.
Se fotos fra sidste års tur her: https://ny.amagercr.dk/galleri/ vælg galleri – Tour de Himmelfart.
Tilmelding: (bemærk oplysning om hurtig tilmelding anbefales) – Mail og betaling
Send mail HUSK OPLYSNING om præcis ÅRGANG (til dette løb fødsels år) (oplys særligt om rytteren har dispensation) og RYGNUMMER SENEST 16. april til didder14(snabela)hotmail.com. Dette er intern ACR frist, da klasserne kan blive overtegnet.
Det er VIGTIGT, at I skriver årgang på rytteren i mail. Ellers bliver jeres rytter IKKE tilmeldt i korrekt klasse. Det er IKKE som almindelige cykelløb – så FØDSELSårgang skal oplyses.
I overskriften på mailen skrives TDH 2017
Betal senest 30. april tydelig navn på indbetalingen og undlad at sammenlægge betalingen med andre betalinger.
Kontonummer I Arbejdernes Landsbank 5321 0251968
Drenge/piger kr. 717 U11-U13-U14 -U15
Ungdom kr. 817 U16, U17 og U19
HUSK OPLYSNING om præcis ÅRGANG(fødselsår) og RYGNUMMER. Hvis i ikke kan se information om rygnummeret på DCU hjemmesiden, så send tilmelding alligevel og eftersend oplysning om rygnummeret, når det bliver oplyst af DCU. Tilmelding er VIGTIG.
Tilmeldingen foretages løbende – så gerne hurtigere betaling og tilmelding. BEMÆRK der er IKKE mulighed for efter tilmelding grundet fyldte felter.
Ved eventuelle kontingent restancer vil rytteren ikke kunne tilmeldes.
Overnatning
Vi skal bo på Parkvejens Skole ligesom de andre år. Vi sover i klasselokaler på medbragte liggeunderlag i soveposer. Der bor omkring 400 ryttere på skolen – og der er en god stemning, og dejligt at kunne mødes med ryttere fra andre klubber og nationer.
Forplejning
Der medbringes en god stor dejlig madpakke til onsdag aften. Vi finder et sted at stoppe bilerne og spiser sammen – husk også drikkevarer, saft eller lignende.
Morgen, frokost og aften måltidet sker på skolen.
Vi søger også et par stykker som kan bage lidt ”hjemmebag” – send gerne mail didder14(snabela)hotmail.com Leveres gerne i foliebakke ved afrejse J
I skal medbringe følgende:
Håndklæder, shampoo, sæbe, deodorant, samt øvrige toiletsager.
Eventuelt medicin
Müslibar
Soveunderlag eller luftmadras.
Sovepose.
Cykel sko, hjelm, ekstra hjul, ekstra slanger.
Masser af cykel tøj – især hvis vejret bliver dårligt.
Regnjakker.
Fritidstøj.
Og madpakken til udturen
Sko: Gode kondisko samt sandaler eller lignende.
I SKAL IKKE MEDBRINGE SLIK
Og HUSK navn i tøjet. Vi bor mange sammen i et klasseværelse. Det er nærmest umuligt at se forskel.
Desuden forventes det, at cyklen er nypudset og klar til at køre cykelløb. Få den gennemgået og klargjort før afrejsen. Også dæk skal være i god stand.
Mangler du reservedele eller er kassetten, klinger og kæde slidt – det bliver de jo – så aftal tid hos klubbens sponsor http://amarcykelservice.dk/ i god tid.
På vegne af trænerne
Arrangør Morten Andersson og Tina Dideriksen
Spørgsmål rettes til didder14(snabel-a)hotmail.com
Billder fra 2015: